Pozytywna autoprezentacja
Niektórzy mają szczęście i rodzą się urodzonymi aktorami i sprzedawcami, większość jednak musi te umiejętności nabyć, a nie ma wątpliwości, że we współczesnym rynku pracy są one kluczowe. Dziś każdy jest sprzedawcą, niezależnie czy sprzedajemy swój czas i umiejętności pracodawcy, swoje usługi klientowi, czy prezentujemy nasz produkt. Na wrażenie, jakie wywieramy wpływa wiele czynników, zaczynając od wyglądu, mowy ciała, intonacji, doboru słów, etykiety, aż po uważne wsłuchiwanie się w potrzeby odbiorcy i umiejętne odpowiadanie na nie.
Co zyskamy dzięki pozytywnej autoprezentacji?
Można być świetnym specjalistą, mieć świetny produkt lub usługę, ale nie potrafić tego odpowiednio zaprezentować. Każdego dnia osoby funkcjonujące na rynku, jak i firmy tracą krocie, jeśli nie są w stanie pozytywnie prezentować swojej wartości. Organizacja może dużo zyskać, nie tylko szkoląc dział sprzedaży, lecz także podnosząc jakość umiejętności prezentacji wśród pozostałych członków. W końcu prawie każdy pracownik stanie przed wyzwaniem prezentacji projektu, efektów swojej pracy, wdrożenia nowej osoby, czy też kontaktowania się z kontrahentami i klientami w imieniu firmy.
Szkolenie to ma prezentować pigułkę wiedzy i umiejętności dla każdego członka i członkini zespołu, pozwalającej skutecznie budować markę i w atrakcyjny sposób prezentować ją zarówno klientom, jak i wewnątrz organizacji.
Pozytywna autoprezentacja
Niektórzy mają szczęście i rodzą się urodzonymi aktorami i sprzedawcami, większość jednak musi te umiejętności nabyć, a nie ma wątpliwości, że we współczesnym rynku pracy są one kluczowe. Dziś każdy jest sprzedawcą, niezależnie czy sprzedajemy swój czas i umiejętności pracodawcy, swoje usługi klientowi, czy prezentujemy nasz produkt. Na wrażenie, jakie wywieramy wpływa wiele czynników, zaczynając od wyglądu, mowy ciała, intonacji, doboru słów, etykiety, aż po uważne wsłuchiwanie się w potrzeby odbiorcy i umiejętne odpowiadanie na nie.
Co zyskamy dzięki pozytywnej autoprezentacji?
Można być świetnym specjalistą, mieć świetny produkt lub usługę, ale nie potrafić tego odpowiednio zaprezentować. Każdego dnia osoby funkcjonujące na rynku, jak i firmy tracą krocie, jeśli nie są w stanie pozytywnie prezentować swojej wartości. Organizacja może dużo zyskać, nie tylko szkoląc dział sprzedaży, lecz także podnosząc jakość umiejętności prezentacji wśród pozostałych członków. W końcu prawie każdy pracownik stanie przed wyzwaniem prezentacji projektu, efektów swojej pracy, wdrożenia nowej osoby, czy też kontaktowania się z kontrahentami i klientami w imieniu firmy.
Szkolenie to ma prezentować pigułkę wiedzy i umiejętności dla każdego członka i członkini zespołu, pozwalającej skutecznie budować markę i w atrakcyjny sposób prezentować ją zarówno klientom, jak i wewnątrz organizacji.
Korzyści dla uczestnika:
- Zwiększenie pewności siebie w obszarze prezentacji.
- Poznanie czynników wpływających na odbiorcę komunikatu.
- Zapoznanie wpływu komunikacji niewerbalnej.
- Umiejętność dostosowania komunikatu do odbiorcy.
- Umiejętność atrakcyjnej autoprezentacji budującej sympatię i zaufanie.
- Świadome budowanie swojego wizerunku.
Korzyści dla Organizacji:
- Pozytywny wpływ na odbiór organizacji za pośrednictwem jej pracowników.
- Wspieranie marketingu organizacji poprzez atrakcyjną prezentację jej działalności.
- Poprawa jakości prezentacji projektów wewnątrz firmy.
- Rozwijanie talentu pracowników i zwiększenie ich wartości dla organizacji.
- Poprawa skuteczności zespołu w sprzedaży, obsłudze klienta i komunikacji wewnątrz firmy.
- Zwiększenie konkurencyjności poprzez oddolne budowanie silnej marki.
Korzyści dla uczestnika:
- Zwiększenie pewności siebie w obszarze prezentacji.
- Poznanie czynników wpływających na odbiorcę komunikatu.
- Zapoznanie wpływu komunikacji niewerbalnej.
- Umiejętność dostosowania komunikatu do odbiorcy.
- Umiejętność atrakcyjnej autoprezentacji budującej sympatię i zaufanie.
- Świadome budowanie swojego wizerunku.
Korzyści dla Organizacji:
- Pozytywny wpływ na odbiór organizacji za pośrednictwem jej pracowników.
- Wspieranie marketingu organizacji poprzez atrakcyjną prezentację jej działalności.
- Poprawa jakości prezentacji projektów wewnątrz firmy.
- Rozwijanie talentu pracowników i zwiększenie ich wartości dla organizacji.
- Poprawa skuteczności zespołu w sprzedaży, obsłudze klienta i komunikacji wewnątrz firmy.
- Zwiększenie konkurencyjności poprzez oddolne budowanie silnej marki.
Program szkolenia:
Część 1 (2 godziny):
- Omówienie potrzeb związanych z autoprezentacją.
- Elementy autoprezentacji.
- Komunikacja niewerbalna i mowa ciała.
- Reguły wpływu społecznego.
- Konformizm i dysonans poznawczy.
Część 2 (2 godziny):
- Budowanie marki.
- Wykorzystanie umiejętności w praktyce – ćwiczenia.
- Podsumowanie i powtórzenie przyswojonych informacji.
- Propozycje ćwiczeń do samodzielnego powtarzania.
Praktyczne informacje:
- Szkolenie realizowane jest online lub na żywo.
- Możliwość dostosowania szkolenia do różnej wielkości grup.
- Udostępniana prezentacja ze szkolenia wraz z ćwiczeniami.
- Możliwość otrzymania potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu.
Program szkolenia:
Część 1 (2 godziny):
- Omówienie potrzeb związanych z autoprezentacją.
- Elementy autoprezentacji.
- Komunikacja niewerbalna i mowa ciała.
- Reguły wpływu społecznego.
- Konformizm i dysonans poznawczy.
Część 2 (2 godziny):
- Budowanie marki.
- Wykorzystanie umiejętności w praktyce – ćwiczenia.
- Podsumowanie i powtórzenie przyswojonych informacji.
- Propozycje ćwiczeń do samodzielnego powtarzania.
Praktyczne informacje:
- Szkolenie realizowane jest online lub na żywo.
- Możliwość dostosowania szkolenia do różnej wielkości grup.
- Udostępniana prezentacja ze szkolenia wraz z ćwiczeniami.
- Możliwość otrzymania potwierdzenia uczestnictwa w szkoleniu.
Chcesz wiedzieć więcej?
Zostaw numer telefonu a skontaktuję się z Tobą!