Poznajmy się
To zaskakujące, jak wiele książek musiałem przewertować, przejść lat studiów na psychologii i psychoterapii różnych modalności, zanim odkryłem, że jestem osobą neuroatypową. Dopiero rozmowy z innymi osobami z ADHD i sugestia jednej psychoterapeutki skłoniła mnie do podjęcia diagnozy. Z perspektywy lat wiem, jak wiele stresu, poczucia niedopasowania, próbowania błędnych strategii bym zaoszczędził, gdybym od początku był świadomy swojej odmienności. W pełni rozumiejąc specyfikę trudności, ale też potencjału związanego z ADHD, postanowiłem skoncentrować się w swojej pracy na wsparciu innych osób neuroróżnorodnych!
Kwalifikacje
Jestem studentem piątego roku psychologii o specjalności psychologia kliniczna. Piszę pracę magisterską na temat relacji pomiędzy ADHD a kształtowaniem się tożsamości i kreatywnością. Praktyki odbywałem na Oddziale dziennym Psychiatrii Dzieci i Młodzieży w Centrum Zdrowia Dziecka. Ukończyłem certyfikowane szkolenie z coachingu, akredytowane przez ICF (International Coaching Federation) na poziomie associated. Przeszedłem szkolenie z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR) na poziomie pierwszym. Ponadto uczestniczyłem w treningu komunikacji opartym o porozumienie bez przemocy czy warsztatach w nurcie terapii skoncentrowanej na emocjach (EFT). Regularnie się dokształcam czytając literaturę naukową, uczestnicząc w wykładach i konferencjach i podejmując wyskoiej jakości szkolenia. Szczęśliwie moja praca jest jednocześnie moją pasją, dzięki czemu dostarcza mi mnóstwa pozytywnej energii.
Kim jestem prywatnie?
W wolnych chwilach dzielę się swoimi zainteresowaniami i wiedzą w ramach projektu „myślę, więc wątpię”. Od dziecka uprawiam sport. Lubię podróże, kino i zwierzęta. Jestem osobą bardzo aktywną. Mam więcej pomysłów niż czasu. Żyję głównie swoimi pasjami, choć dużą przyjemność sprawia mi kontakt z innymi ludźmi. U innych ludzi cenię autentyczność i otwartość. Wiem, że jako całość społeczeństwa korzystamy na swojej różnorodności. Tworzę przestrzeń przyjazną dla osób LGBTQ+.