Dla biznesu

Programy rozwoju Twojego zespołu

Prowadzę programy szkoleniowe, które uczą członków i
członkinie zespołu:

·       Skutecznych sposobów wewnętrznej motywacji i
zapobiegania wypaleniu

·       Komunikacji wspierającej pracę zespołu i
budującej atmosferę współpracy

·       Sztuki pozytywnej autoprezentacji pozwalającej
przejrzyście i atrakcyjnie prezentować efekty swojej pracy/produkt/usługę.

Programy szkoleń oparłem o praktyczne potrzeby dzisiejszych
przedsiębiorstw i wyłącznie sprawdzone metody rozwoju.

Programy rozwoju Twojego zespołu

Prowadzę programy szkoleniowe, które uczą członków i
członkinie zespołu:

·       Skutecznych sposobów wewnętrznej motywacji i
zapobiegania wypaleniu

·       Komunikacji wspierającej pracę zespołu i
budującej atmosferę współpracy

·       Sztuki pozytywnej autoprezentacji pozwalającej
przejrzyście i atrakcyjnie prezentować efekty swojej pracy/produkt/usługę.

Programy szkoleń oparłem o praktyczne potrzeby dzisiejszych
przedsiębiorstw i wyłącznie sprawdzone metody rozwoju.

Współczesny rynek pracy stawia nowe wyzwania

Ogromna rywalizacja sprawia, że w wielu branżach wygrywa ten, kto jest w stanie zapewnić najlepsze doświadczenie zarówno swoim pracownikom, jak i klientom.

Te niewidoczne na pierwszy rzut oka czynniki, takie jak relacje między współpracownikami, ich poziom optymizmu i przekonanie o własnych kompetencjach, decydują o tym, która firma wybije się na prowadzenie.

Dlatego stworzyłem szkolenia, które pomagają stworzyć ten niewidoczny, wewnętrzny fundament, dzięki któremu współpraca przebiega w wysokiej motywacji, wzajemnym wsparciu, a zespół płynnie pokonuje pojawiające się przeszkody.

Współczesny rynek pracy stawia nowe wyzwania

Ogromna rywalizacja sprawia, że w wielu branżach wygrywa ten, kto jest w stanie zapewnić najlepsze doświadczenie zarówno swoim pracownikom, jak i klientom.

Te niewidoczne na pierwszy rzut oka czynniki, takie jak relacje między współpracownikami, ich poziom optymizmu i przekonanie o własnych kompetencjach, decydują o tym, która firma wybije się na prowadzenie.

Dlatego stworzyłem szkolenia, które pomagają stworzyć ten niewidoczny, wewnętrzny fundament, dzięki któremu współpraca przebiega w wysokiej motywacji, wzajemnym wsparciu, a zespół płynnie pokonuje pojawiające się przeszkody.

Co sprawia, że jedni ludzie w efekcie porażek szybko się zniechęcają, a inni jeszcze intensywniej pracują i osiągają sukces? Za to, czy dana osoba sprosta wymaganiom pracy, pokona istniejące przeszkody i zwiększy doświadczenie, czy też podda się i zrezygnuje, odpowiada jej styl wyjaśniania. Tę prawidłowość odkrył już kilka dekad temu wybitny psycholog Martin Seligman. Okazuje się, że nie jesteśmy bezradni wobec naszych nawyków, a dzięki odpowiednim technikom i treningowi, możemy je skutecznie modyfikować. Na tym szkoleniu szczegółowo je omówię i zaprezentuję w praktyce, tak aby po szkoleniu każdy mógł z nich korzystać, czuć się lepiej i osiągać wyższe wyniki!

Niejednokrotnie spotykałem się z sytuacją, kiedy atmosfera danego miejsca stopniowo zniechęcała kolejne osoby do pracy. Po bliższym przyjrzeniu się, okazywało się, że pracujące tam osoby, poprzez brak umiejętności komunikacji, budują sztuczne przeszkody, które uniemożliwiają porozumienie. Nauka klarownego i pełnego szacunku wyrażania swoich myśli, pozwala przełamać niechęć, zbudować pomost i zmobilizować ludzi do wspólnej pracy. Na szkoleniu, korzystając z case study przekazuję kluczowe zasady, które stworzą zgrany, pełny entuzjazmu i chęci współpracy zespół.

Nawet najwyższe kompetencje i najlepszy produkt nie uzyskają odpowiedniej wartości, kiedy nie zostaną odpowiednio zaprezentowane. Sprzedaż nie ogranicza się jedynie do produktu lub usługi, sprzedaż zaczyna się już od pierwszego wrażenia, jakie zrobisz na odbiorcy. Od tego, czy Cię polubi i zaufa Ci, zależy to jak wysoką wartość w zamian uzyskasz. Szkolenie uczy
fundamentów autoprezentacji, poczynając od mowy ciała, perswazji i komunikacji korzyści,
kończąc na budowaniu długofalowej relacji opartej na zaufaniu. Będzie pomocne zarówno w sprzedaży, obsłudze klienta, jak i prezentacji projektów wewnątrz firmy.

Co sprawia, że jedni ludzie w efekcie porażek szybko się zniechęcają, a inni jeszcze
intensywniej pracują i osiągają sukces? Za to, czy dana osoba sprosta wymaganiom pracy,
pokona istniejące przeszkody i zwiększy doświadczenie, czy też podda się i zrezygnuje,
odpowiada jej styl wyjaśniania. Tę prawidłowość odkrył już kilka dekad temu wybitny psycholog Martin Seligman. Okazuje się, że nie jesteśmy bezradni wobec naszych nawyków, a dzięki odpowiednim technikom i treningowi, możemy je skutecznie modyfikować. Na tym szkoleniu szczegółowo je omówię i zaprezentuję w praktyce, tak aby po szkoleniu każdy mógł z nich korzystać, czuć się lepiej i osiągać wyższe wyniki!

Niejednokrotnie spotykałem się z sytuacją, kiedy atmosfera danego miejsca stopniowo zniechęcała kolejne osoby do pracy. Po bliższym przyjrzeniu się, okazywało się, że pracujące
tam osoby, poprzez brak umiejętności komunikacji budują sztuczne przeszkody, które uniemożliwiają porozumienie. Nauka klarownego i pełnego szacunku wyrażania swoich myśli, pozwala przełamać niechęć, zbudować pomost i zmobilizować ludzi do wspólnej pracy. Na szkoleniu, korzystając z case study przekazuję kluczowe zasady, które stworzą zgrany, pełny entuzjazmu i chęci współpracy zespół.

Nawet najwyższe kompetencje i najlepszy produkt nie uzyskają odpowiedniej wartości, kiedy nie zostaną odpowiednio zaprezentowane. Sprzedaż nie ogranicza się jedynie do produktu lub usługi, sprzedaż zaczyna się już od pierwszego wrażenia, jakie zrobisz na odbiorcy. Od tego, czy Cię polubi i zaufa Ci, zależy to jak wysoką wartość w zamian uzyskasz. Szkolenie uczy fundamentów autoprezentacji, poczynając od mowy ciała, perswazji i komunikacji korzyści,
kończąc na budowaniu długofalowej relacji opartej na zaufaniu. Będzie pomocne zarówno w
sprzedaży, obsłudze klienta, jak i prezentacji projektów wewnątrz firmy.